جلسه بررسی عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی استان سمنان در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، جلسه بررسی عملکرد مراکز آموزش علمی کاربردی استان سمنان با حضور مهندس حسین غفاری معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سعید محمدیان سمنانی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان، پرسنل واحد استان و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان سمنان در تاریخ ۲۴ مرداد ماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان برگزار شد.
در ابتدا دکتر محمدیان سمنانی ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مهندس غفاری معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان جهت حضورشان در این جلسه و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم به بیان گزارشی از اقدامات و اهم فعالیت های واحد استان در طول زمان پذیرش ثبت نام مهر ماه ۱۴۰۱ پرداخت.
در ادامه سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان اهم ویژگی ها و مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی را نسب به سایر دانشگاهها ( تخصیص وام شهریه، اشتغال، معافیت تحصیلی برای آقایان و شهریه پایین) را بر شمرد و خاطر نشان کرد که در دانشگاه جامع علمی کاربردی بحث اشتغال از عوامل اصلی اهداف دانشگاه به حساب می آید که دانشجو بعد از اتمام درس و کسب مهارت و تخصص لازم در بازار کار و صنعت با توجه به حرفه ای که آموخته است مشغول به کار می شود.
در ادامه جلسه مهندس غفاری ضمن تشکر و قدردانی از دکتر محمدیان سمنانی و پرسنل واحد استان بابت برگزاری این جلسه و خوش آمد گویی به روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان جهت حضورشان در این جلسه بیان داشت: رکن اول هر تبلیغات برای هر مجموعه، سازمان و هر شرکتی لوگوی مجموعه می باشد و در اولین قدم که در ابتدای آن برداشته شد ارسال لوگوی اصلاح شده هر استان بود و تاکید ویژه بر آن شد که در استفاده از این نوع لوگو هیچ گونه تغییری در رنگ و فونت آن صورت نپذیرد و به همان صورتی که ارسال شده است در تبلیغات استفاده شود.
در ادامه معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به فرایند طراحی پوستر و بنر به صورت متمرکز در کلیه واحد های استانی و مراکز اموزش علمی کاربردی استانها پرداخت و خاطر نشان کرد که در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی بحث یکسانی و روایی آن تبلیغ و ترکیب رنگ در مخاطب اثرگداری بسیار بالا و خوبی را ایجاد می کند که تاکید فراوان برآن شده است که کلیه واحدهای استانی و مراکز اموزش علمی کاربردی استانها از پوستر و بنر متمرکز استفاده نمایند تا بتوانیم باعث جذب مخاطب بیشتری شویم واستفاده از تیزرهای ۱ یا ۲ دقیقه ای مراکز آموزش علمی کاربردی استانها در بحث کارآفرینان برتر و افراد موفق نقش به سزایی در جذب حداکثری دانشجو خواهد داشت.
در ادامه این جلسه مهندس غفاری عملکرد و اهم فعالیتهای مراکز آموزش علمی کاربردی استان را در بحث تبلیغات و اطلاع رسانی در طول زمان پذیرش مهرماه ۱۴۰۱ مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و خاطر نشان کرد که کلیه مراکز آموزش علمی کاربردی استان سمنان باید با تمام ظرفیت و امکانات بسبار خوبی که در هر مرکز وجود دارد و با استفاده از تمام پتانسیل ها و اقدامات خود در بازگشایی زمان پذیرش مهرماه ۱۴۰۱ در جذب حداکثری دانشجو سهم ویژه ای داشته باشند .
در خاتمه تعدادی از روسای مراکزآمزش علمی کاربردی استان سمنان سوالات،پیشنهادات و نظرات خود را از معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی جویا شدند .
